2009-03-01

Ny månad

Idag är det första mars. Då är det snart vår. Jag hade hoppats på lite sol i helgen men nej. Solen har gömt sig bakom molnen. Känner mig lite snuvad på konfekten. Jag hade behövt lite sol. Känner mig helt tom på energi idag. Sitter och stirrar på bildskärmen samt försöker fokusera på min uppgift.

Istället vandrar tankarna runt. Det är skönt med en ledig dag. Framöver kommer jag att få vara ledig alltid på söndagar. De övriga dagarna är det skola och jobb som gäller.



Jag försöker få åter energin med en god smoothie och lite citroner. Imorgon är det en ny vecka och förhoppningsvis har man fått åter energin. På tisdag ska jag till Köpenhamn på studiebesök med klassen. Sen ska vi strossa runt. Jag längtar! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, våren ska vara nära... det har jag bestämt... hehe. Nej.... men... gör som jag... jag går och solar i solaruim ibland och det hjälper faktiskt lite grann. Ha det bra och kram