2009-03-27

Äntligen helg

Äntligen fredag. Helgen har inte riktigt börjat för min än. Jag ska jobba lite ikväll men känner ändå att helgen har börjat nu. Det är en härlig vårig dag idag. Solen sken och det är skönt ute. Idag fick jag min efterlängtade tidning - Leilas Conutry Living. Har tittat igenom snabbt och gillar det jag ser.

I helgen blir det en massa fika för vi ska få besök både på lördag och söndag. Det ska bli kul. Jag har bläddrat i Leilas A piece of cake och tittat på vad jag ska baka till fikat. Jag tror att jag har bestämt mig men vi får se. :)

Funderar även på att baka lite bröd. Jag har bakat GI-bullar. Dom var jättegoda men jag hade hellre minskat på frön på bullarna för dom sitter inte riktigt fast på bullarna. Det är en vardagslyx med hembakade bröd/bullar.



Bjuder på en bild på mig själv och vår busfrö W. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ vad söt Wilma är! :D
Ge mig recept på GI bullar, tack!!!
MÅNGA KRAMAR!

Madde sa...

Åh vad mysigt ni har det! Kul att få se dig och lilltösen på bild!.. Kramiz

Malin sa...

Hej där... mums med fika under helgen! Boken är bra har jag förstått nu när jag har smakat olika kakor hos andra som gjort från boken :-) fin hylla ni har i köket, gammaldags! Sköt om er och trevlig helg!!

marlene sa...

Åå vad fin bild du har på dig med wilma!
Ååå bullarna såg verkligen saftiga ut! Kramar