2009-03-24

3 för 1

Först vill jag tacka er alla för era ord i förra inlägget. :) *kram*

Nu har jag Mårbacka pelargoner i mitt köksfönster. Det har inte varit lätt att få tag i dem här. När jag och barnen var ute då fick jag syn på dem hos en blombutik i en annan stad. Så stannade jag och gick in och tog tre st. Sedan när jag satte mig i bilen och åkte iväg. Då tittade jag på kvittot. Då såg jag att jag hade betalat för bara en, inte för tre st. Det var liksom köp 3 betala för 1 fast så var inte fallet. Killen som stod i kassan var nog stressad. Tänkte först om jag skulle vända tillbaka men jag fortsatte köra ändå. :)

Dom är underbara och står fint i köket. Känns vårigt när jag har lite rosa i köket.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilket fynd du gjorde men synd för killen vid kassan!.. De ser jättefina ut blommorna och så ljust ni har det....Kram

Anonym sa...

Skit i killen och det var bra att du fortsatte kör ivägen :D hihi.. vacker blommor.. funderar på att skaffa dem också... hmm.. har bara en fönster här :D
Lätt skött? eller
KRAMAR!!!