2009-03-10

Studiero

Ibland är det skönt att sitta hemma och studera. I lugn och ro i den miljö man trivs bäst. Man behöver lite studiero ibland när tankarna far runt. Inatt bestämde jag mig för att stanna hemma idag helt enkelt. Jag fick sovmorgon av älsklingen. Sedan satt jag vid min vanliga plats i köket och har suttit här i några timmar nu.



Det bästa med att studera hemma ibland är att man kan lyxa till det lite. Som jag gjorde idag och fikade lite gott med en cupcake, en kopp te och en tänd ljus. Såna tillfällen ger mig mycket energi och batterierna blir liksom laddad till max. Nu ser jag framemot morgondagen.



4 kommentarer:

Bygatan sa...

Hej!
Det såg verkligen njutbart ut;-)

Trevlig kväll, kram Lena

Anonym sa...

Det bra att du hittar din energi på så sätt! Kram

Anonym sa...

Det blir mysigt att plugga istället för att tycka det är alltför tråkigt.... KRAM

Anonym sa...

Tack Jenny för din kommentar om min fina tavla :) cupcake ser verkligen god ut :) från Leila´s?
Kramar