2009-03-01

Utmärkelse

Jag har fått min första utmärkelse av Malin. Tack, du gjorde mig glad idag! :)



Reglerna är enkla. Jag ska skriva fem saker som jag inte kan vara utan.

1; Min familj - då menar jag alla - min egen, och även släkten från min och sambons sida

2; Datorn - viktigt pga studier, blogg, kontakten med vänner, familj osv.

3; Min almanacka - jätteviktigt för jag har koll på alla viktiga saker som man måste komma ihåg som arbetstider, skoltider, barnens tider på fritids/förskola, läkartider, möten osv för hela familjen.

4; Mobilen - en trygghet om det händer något

5; Bilen - att kunna ta sig nånstans som till skolan, jobbet osv

Usch, det var tråkiga saker men dessa är viktiga just nu. Livet skulle inte fungera bra utan dessa i den här perioden av vårt liv.

Nu ska jag skicka vidare utmärkelsen vidare till 5 personer som ska sedan länka tillbaka till mig.

Jag ger utmärkelsen till:
1; Familjen Granström - en vän som älskar sina djur och geocaching
2; Sofia - som skriver om sin lilla familj och vardagshändelser
3; Felicia - som har en låst blogg - en kär vän som jag träffar för sällan.
4; Linda - som har en låst blogg - en mysig vän som jag också träffar för sällan.

Sedan kommer jag inte på fler. Det är så många som redan har fått utmärkelsen så det känns inte kul att ge dem det igen. Vill ni själva få en så får ni gärna det av mig. Säg till så besöker jag er. :)

7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilken fin skål i inlägget under, snyggt med frukt och grönsaker i.

Grattis till utmärkelsen!

kram

Anonym sa...

Varsågod :-) kram

EN INREDOHOLIC sa...

Jag har köpt den på slottsstallet här i Skåne, utanför Helsinborg!

Kram kram
Jannice

Anonym sa...

Åh verkligen skoj få utmärkelse från dig :) Tack, det värmde i mitt hjärta. Du är också en mysig och fin vän, vi träffas alltför sällan, hoppas vi ses snart i alla fall.
KRAM

Anonym sa...

Hej Jenny! Det är en av din klass, Lina. Vad fin blogg du har. :D Det blir intressant att läsa vidare om din blogg. :) Kram

Ulrika sa...

Nu har jag antagit din "utmaning":) jag vet inte om det är en utmaning du skickat. Men tack för utmärkelsen och jag har följt reglerna nu ;)..kram!

Anonym sa...

Hej vännen min! Tack för utmärkelsen, det värde mitt hjärta! Jag ska överföra det till min blogg. Stor kram