2009-03-18

Vårnyheter


Nu har jag förnyat min garderob med lite vårnyheter. Jag har aldrig varit förtjust i blusar eller skjortor. Men den här gången fick några blusar och tunikor följa med mig hem. Ett tecken på att jag är äldre nu? ;)

Dessa blusar och tunikor är så söta att jag inte kunde motstå dem. Känns vårigt. Dom kommer jag även använda på sommaren. Skönt att ha något tunt och svalkande på sig när det är varmt ute. Som mamma är det lätt att glömma sig själv. Barnen kommer alltid i första hand. Det var härligt att få handla kläder till sig själv när det alltid har varit till barnen. Inte den här gången. Man måste unna sig själv något nytt ibland. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fina blusar du köpt :) jag glömmer också köpa kläder till mig, ofta sneglar jag åt barnavdelning när jag bestämt köpa till mig hehe.. jag tror kanske är de flesta mammors problem när de är i affärer heh.
Kramar

Jenny sa...

Hej Jenny!
Hittade till din blogg idag!
Vilka söta blusar du köpt:)

Ha en skön kväll,
kram Jenny

VITA NYANSER sa...

Vilka fina tunikor! Det är ju sånt som är i affärerna nu. Måste ut och kika. Visst är det så att man glömmer bort sig själv, men det är jätteviktigt att pyssla om sig själv! Så himla klokt gjort av dig!

Servisen håller än så länge... den fick gå ganska hårt åt idag. Det dansades runt med den i en korg och svängdes runt till sång och dans. Men den är hel än! Glasen är i plast, jättegulliga.

Ha det bra!
Kram L-L

Anonym sa...

Åh vad fina blusar! Det klart att det är så lätt att köpa till barnen och att man glömmer sig själv! :) Kram

Fröken Fräken sa...

Jag älskar tunikor! Bästa plagget ever! Dina fynd såg verkligen fina ut.

Jepp, Hotell-skylten har jag fixat i ordning själv, den flyttar just nu runt och letar var den ska bo i mitt hem.

Jenny sa...

De ser helt underbara ut! Bra köp! Ha en riktigt trevlig helg! KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se