2009-03-24

Klarat målet



Före jul hade jag en målbild. Det var en tallrikshylla som jag ville ha om jag skulle klara av några etapper i studierna. Jag har klarat dem för längesen men glömde visa bilder på tallrikshyllan i köket. :)



Det är tomt på hyllan i bilden. Idag har jag fler tallrikar som jag fyndat på loppis som den här med blåa blommor. Den här är inte så gammal. Ganska ny men någon ville inte ha dem. Jag har inte tagit nya bilder på tallrikshyllan än. Väntar på den rätta ljuset och tid att fotografera. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

det ser jättefint tallrikhyllan... Min mamma har en sån och jag har inte tänkt på att det skulle kunna måla till vitt för hon har träfärgad... Kramiz

Anonym sa...

Vad fin det blev med tallrikhyllan. Skönt att få det gjort med målning. =)
Många kramar