2009-03-28

Hittat

Jag har äntligen hittat en kökssoffa. Den ska hämtas imorgon. Sen ska jag måla den. Förhoppningsvis hinner jag få klar den före påsk.

Idag har det varit en härlig vårig dag. Som en vårdag brukar vara. Inte mycket sol men tillräckligt mycket så att man blev pigg efter promenaden till vårmarknaden. Jag bjöd på morotskaka utan glasyren. Den var ändå tillräckligt mäktig utan glasyren. Supergod var den också.

Snart ska vi släcka alla lampor utan två st i barnens rum och mysa med ostbricka och lite vitt vin. :)

Trevlig kväll önskar jag er alla..

9 kommentarer:

Linba sa...

Åh vad kul du hittat en kökssoffa :) blir riktigt nyfiken på den. Blir riktig sugen på att skaffa kökssoffa jag med. Hittade du den i blocket eller?
Fin målbild du skaffat i köket.
Bra sätt att sätta upp målet med något som en morot då kämpar man mot det..
Ha en skön söndag. Kramar

Jos sa...

Hejj!!.. Alltid kul läsa din blogg. Du hittar så fina saker och har fin hem! och bild på dig o Wilma är härligt!. Jag ser att ni har vår nu, blommor osv.. Här i Falun fick vi nysnö igår, är verkligen less på snö nu. vill börja plantera blommor och få lite mer färg ute.. Men jag får vänta några veckor till, tyvärr!.. HA så bra!. KRam Jos

♥ Fyra årstider sa...

Kökssoffor är så fint..jag har en i köket ,men den är ännu inte vit.
Kram Lotta

Justyna sa...

Hej

Ni är så söta, Wilma när ni bakade brödbullarna. :) Hoppas du är nöjd med köksoffan.

Kramkram

Jenny sa...

Å vad spännande! Kul!! :) Mmmmmm, morotskaka är verkligen en favorit!

KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Malin sa...

Åh. Grattis till kökssoffan... hoppas du visar en bild på soffan sen? Ha det bra och kram :)

Bygatan sa...

Hej!

Tack för din hälsning!
Grattis till kökssoffan, låter fint!

Poesiträdet har Ylva Skarp gjort. Tror det finns på cosas.se, under cosas kollektion.
Jag köpte mitt direkt hos Ylva, bor inte så långt ifrån henne.

lycka till, kram Lena

Felicia sa...

spännande med eran nya kökssoffa! Såg lite av den inne å bdb ;) Ni är saknade! Vi får bestämma en ny tid, ska kolla om du finns på msn snart. Kramar

Jessica Ahlinder sa...

Hej! Hoppas allt är väl! Du får ursäkta mig som inte svarat på ett tag! Jag har haft helt enkelt ingen lust. Jag sitter för det mesta vid datorn då jag vill blogga! =) Ja du angående barn, hur gamla är dina flickor? :)

Du nämnde om loggboken och whiteboard och dessa har även Agnes förskola och vi är jätte nöjda! De sätter även upp på anslagstavlan där de berättar vad de gjort under veckan, till och med sätter dit foton så man kan se hur roligt barna haft det! Det betyder mycket!


Ja nu ser jag roliga inlägg du skrivit här och dreglar över den fina tallrikshyllan! Har också letat efter en sån! :)
Är också nyfiken på kökssoffan och vi har också en jätte fin som vi köpte på myrorna för ett tag sen. Ibland kan man hitta fynd på såna ställen!

Hoppas du får en härlig helg!
Kram Jessica