2009-04-03

Solig fredag

Det är en fantastisk härlig vårdag idag. Det känns verkligen att sommaren är här snart. Jag trodde inte mina ögon när jag klev upp ur sängen och kollade hur varmt det var ute. Jag har haft en riktigt dålig natt i form av magont och kräkningar. Ingen magsjuka men jag åt något som inte var bra. Det var härligt att få vakna upp till en härlig dag. Precis vad jag behövde efter en jobbig natt.



Se hur varmt vi har här i skuggan. :)

Jag hittade en bild på en kökssoffa som är på pricken lik vår kökssoffa. Sambon håller på och fixar den nu. Visar bild sen när den är klar. Men är ni nyfiken så kan ni kolla hos På Lindgården. Bloggaren har en bild på kökssoffa som liknar den vi har. Den vita. :)

1 kommentar:

malin sa...

Krya på dig... absolut inte kul med typ matförgiftning.... eller nåt sånt. Ja, vi har det riktigt underbart väder. Jätteskönt det. Ha en trevlig helg och kram.... och så förresten det var en snygg kökssoffa du hittat!