2009-04-20

Dunderkur

Det är inte kul när man dras med en långdragen förkylning och en envis hosta som vägrar ge med sig. Ingenting fungerar bra hemma när jag inte är 100% pigg. Förhoppningsvis kan farbror doktor ge mig en dunderkur.



När jag borde försöka plugga så sitter jag istället här och drömmer mig bort. På hur köket ska se ut. Jag blev inspirerad efter jag varit på IKEA häromdagen. Jag har kikat runt hos olika bloggar, sidor och annat efter mer inspirationsbilder på kök. Det finns hur mycket som helst. :)

9 kommentarer:

Marlene sa...

Krya på dig!
Kram

Felicia sa...

Krya på dig, gumman! Känner så igen det där med att man borde plugga men tankarna vandrar sin egen väg ;) Stor KRAM!

Madde sa...

Ja usch för förkylningar.. För det är det här oxå fast inte jag ännu.. Men lär ju bli smittad snart, Therese ont i halsen och likaså känner Carin.. Peppar, peppar!!!!... Krya på! Kramiz

Nordljus sa...

Krya på dig!
Kram
Lina

Linba sa...

Krya på dig!!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Krya på dig vännen.
Kram Lotta

Lilla huset på prärien sa...

Åh din stackare! Jag hoppas att den envisa förkylningen släpper snart. Det är inte kul nu när det är så härligt och man vill vara ute i trädgården! Det är inte allergi då?

Kram Jenny

Unknown sa...

Hoppas förkylningen ger med sig snart! Jättefin kökssoffa ni har införskaffat till ert kök. Är förtjust i din blogg. Roligt att drömma bort sig i inredningens vackra värld :-) Kram på er alla från oss här i Örtofta

Fia sa...

Jobbigt med förkylning! Hoppas det går över snart. :)
Ja, det är kul och mysigt att besöka barnens förskola. Vi skriver på en block om hur dagen varit och så. Det fungerar jättebra, de tycker det är extra kul med teckenspråk och har gått på kurser för att få veta mer om TSP, gulligt av dem :)
Det brukar ordnas fld. fika ngr ggr under en termin och sen övernattning och sommarfest. Första gången nu för oss, det ska bli spännande! Mysigt oxå :)
Ha en riktig trevlig helg! Kram!