2009-04-14

Ljuvligt


Bilder: Lånat från Slettvoll

Jag måste besöka Slettvoll snart. Har tänkt göra det men det har inte blivit av. Nu när jag ser bilderna så måste jag dit och titta lite snart. Ljuvliga bilder. Gillar roskudden. Inte riktigt min smak men jag gillar den. Jag får kika på den IRL snart då får vi se om jag gillar den fortfarande då. :)

Längtar till sommaren när jag ser rosorna. Det ska bli spännande att få se om mina rosor har överlevt. Jag köpte två st rosa climbing bonica och planterade dem vid sidorna av ytterdörren förra året. Tanken är att dom ska rama in entrén.

4 kommentarer:

Fia sa...

Hej!
Ja, det är tråkigt det här, men vi fick iaf bort några onödiga saker därinne, synd bara på bebiskläderna och liknande.. Ja.. vi får se på fredag om de är duktiga.
Fin blogg du har! :)
Kram

Madde sa...

Åh det där ser fint ut! Själv har jag kaos hemma för nu väntar vi bara på att tösens rum ska bli fixat med nya tapeter och nymålad tak.. Glad Påsk kram

Fröken Fräken sa...

Ja, Slettvoll är verkligen fenomenalt duktiga på att skapa miljöer! Synd bara att de är liiite utanför min budget!

Gårdsromantik sa...

Så mycket vackrt det fanns där!

Kram Maud