2009-04-29

Barnens favorit

Lekstugan är ett verkligen bra köp. Barnen leker där inne väldigt mycket. Picknick, fika, baka och laga mat på låtsas pågår varje dag i lekstugan. Jag tokgillar den söta stugan också. Har pyntat där inne men är inte riktigt klar. Det ska komma två nya hyllor, nya tavlor, krokar och lite smått.



Hyllan är felvänt men den funkar ändå.. :)
Jag är nu på jakt efter en söt och liten blomlåda som ska hänga utanför. Barnen ska få planera lite blommor och hänga blomlådan över den lilla verandans staket.



4 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Wow, vilken fin lekstuga! Härligt sommarfina detaljer! Jag inspireras och inser att vimplar nog skulle vara fint i mina barns lekstuga också!

Fin blogg i övrigt också! Gillar även kökssoffan. Undrar om inte min morfar har en likadan... Vore jättefin i vitt ser jag nu hos dig!

Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Önskar jag vore barn igen och fick leka i den stugan.
Kram Lotta

Linba sa...

Vilken fin och söt lekstuga. Förstår tjejerna om jag var också liten då skulle jag absolut leka där hela tiden :) Kramar

Felicia sa...

Så fin lekstugan har blivit! Minnen för mig tillbaka till min gula lekstuga som jag hade när jag var i flickornas ålder :) Det är ju självklart att flickorna vill tillbringa sin tid där ;) Ska bli roligt att se stugan på lördag. Synd att vår trädgård är för liten för att ha en sådan lekstuga. Annars hade vi köpt en för längesen. Kramen