2009-04-17

Favorit


Kökssoffan är en favorit i köket. Det märks för alla vill gärna sitta på den. Det som återstår är dynan som är inte klar. Jag älskar min kökssoffa. Den slukar mycket julsaker och annat.




Nästa projekt blir nog köksbordet och stolarna men det ligger längre fram i tiden. Ingen brådska är vår ledord. Nu när våren är här på riktigt så det är trädgården som är piro 1. En massa saker som måste fixas. Rabatterna ska rensas, ny jord i rabatterna, göra i ordning vår lilla grönsaksland och gräsmattan ska gödslas. Härligt med hederligt kroppsarbete. ;)

9 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Den är verkligen underbar..förstår att du gillar den.
Kram Lotta

Malin sa...

Det är ju jättefin! Wow! Förstår att du älskar den! Hehe. Härligt med utearbete, måste också sätta igång med min trädgård jag med. Trevlig helg och kram

marlene sa...

Ååå vad tjusigt! Du har verkligen hittat en snygg soffa :)
Kramar

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilken underbar kökssoffa ni har!!

Ha en jättemysig helg,

kram Jenny

Fia sa...

Hej!
Ja, det är så härligt väder som vi fått nu! Men det blåser och är lite kyligt idag. Hellre det än regn :)
Fin kökssoffa ni har! Jag är jakt på en sådan.. Älskar kökssoffor :)
Jag pluggar NK B på distans. Är nästan klar, jag läser det för jag behöver betyg för att kunna bli tandhygienist. Men det är inte säkert jag pluggar till det snart. Alltid bra och ha läst den. :)
Ja, det gick bra idag, med Anticimex. Kommer att skriva om det ikväll tror jag, så du kan kolla där sen ;)
Trevlig helg önskar jag er! kram

Linba sa...

Åh så fin köksoffan är, förstår att den är favorit bland alla :) jag vill också ha en kökssoffa jag med. Letar på blocket o s v. Hoppas jag hittar en jag med :)
Fin kudde, sydde du den eller?
Kramar

Madde sa...

Wow, det var ju jättefint när den blev målad! Så nu är den efterlängtade kökssoffan framme i köket :) Kram

Felicia sa...

Soffan är väldigt fin och den ser mysig ut. På tal om trädgård, ja här får jag också ha trädgård som prio 1. Ska försöka ta bort busken på framsidan av huset så snart som möjligt och istället ha småstenar eller något likadant där. Saknar er också, väntar på ditt sms ;) Kramar

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar kökssoffa.. Vill också ha en men har inte plats tyvärr.

kram