2009-04-06

Vintage stories

Jag längtar tills vi kan ta in kökssoffan till köket. Den är grundmålad nu och det ser jättefin ut. Förmodligen blir det en lager färg - råvit från Flügger imorgon. Senast torsdag är den klar.

Har två fina kuddar som ska användas till kökssoffan och den är ljusblå/vit randig. Färgen passar jättebra till sommar. Känns fräscht. Jag klurar fortfarande på tyget som jag ska sy till sitsen.



Jag var till en butik snabbt och gick förbi KappAhl då såg jag att dom lanserade nya kläder idag. Vintage Stories och dom är verkligen underbara. Jag skulle gärna vilja ha ett av de söta linnen och jag tittade länge på den ljusa och söta klänningen. Sedan fanns det också en söt vit klänning med blåa detaljer. Den skulle passa bra en varm och solig sommardag på väg till en fest eller kanske en midsommarfest. :)



Den vita klänningen med blåa detaljer syns lite på bilderna.

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Råvit kommer jag aldrig ihåg..men det ska det bli på hallen snart.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Får nog gå in och spana lite på kappahl:)Och vad kul det är när man bara väntar på att få något klart.
Det kommer säkert att bli kanonfint med soffan.
ha en fin vecka.kram Lallis

malin sa...

Har sett i Kapp Ahl.... som vanligt vill man köpa allt men det går ju inte. Hehe :-) spännande med kökssoffan! GLAD PÅSK! KRAM