2008-09-18

Tävling


Du kan vinna den här underbara boken Jul av Jeanne d´Arc Living hos Hedvig och jag. Jag är med och tävlar. Jag fick böckerna Franske Stemninger och Franske Fornemmelser från Jeanne d´Arc Living häromdagen. Dom är fylld med fantastiska och underbara bilder. Jag får mycket inspiration av den lantliga och franska stilen i böckerna.

Boken Jul önskar jag mig i julklapp men det vore inte dumt om jag vann den. Så jag hoppas på att turen är med mig. :)

Nordljus bidrar med boken till tävlingen. Kika hos Nordljus. Dom har många jättefina saker. Nästa sommar hoppas jag på att jag kan besöka den fysiska butiken när jag hälsar på mina föräldrar. :)

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Tack för tipset.
Kram Lotta

Gårdsromantik sa...

Jag har den redan - underbar - så jag håller tummarna för dig!

Kram Maud