2008-09-11

Förvarnings jakt



Bild: Lånad från Fridas Gård.

Just nu är jag på jakt efter en snygg förvarning för tidningar. Speciellt i toaletten. Förvarningen ska helst kunna hänga på väggen. Jag tycker inte om att ha tidningar överallt. Speciellt i toaletten då det är blött på golvet ibland och tidningarna förstörs. Inte alls kul för sambons favorittidningar. :)

Hittade en [se bild] som var väldigt fin men den blev slutsåld innan jag hann köpa dem. Det är såå typiskt.

Har ni tips eller idéer på hur jag ska lösa mitt lilla problem med tidningsförvarning? Gärna något som man kan hänga på väggen så att golvet är fritt från saker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, har kikat på olika ställen men hittar ej sådant som du söker.. Hittar jag någonstans hojtar jag till :)
Vill oxå träffa dig snart :) kommer du med på tisdag? Kramar

Livets njutning sa...

Tack! Jag kommer på tisdag då ses vi. ;) Kram