2008-09-11

Ljuvliga saker





Bilder: Lånad från Madame Petité och Me and my home.

Jag är väldigt förtjust i dessa ljuvliga saker. Tvättmedelsburkarna har jag sett hos Hem & Hav i Höllviken. Blev så förtjust i dem. Jag vill ha dem i tvättstugan. Snyggt att ha framme på hyllan. Bättre än de fula tvättmedelsförpackningarna som jag gömmer i ett skåp. :)

Jag är även förtjust i den söta ljusstaken. Jättesöt! Täcket är väldigt fin också. Den ser så mysig ut och den skulle passa utmärkt på vår säng. Jag är lite känd för att vara en person som fryser mycket i min familj. Mina föräldrar och bror påminner mig gärna om det ibland. Ha ha!

Att krypa under en mysig filt en kall dag och mysa med en kopp te och en bok är ju inte fy skam. Eller hur?

Kanske om jultomten är snäll mot mig och ger mig dessa? Eller så slår jag till själv? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina grejor, ang tvättmedelsburkar vill jag också ha men inte samma sort.. Tycker också att de tvättmedelförpackningar är fula så jag gömmer dem. samtidigt bra så Albert inte går och klättrar upp och provsmakar - vem vet vad det händer då usch!
Hoppas du får något an dessa fina grejer i julklapp ;) Kram

Livets njutning sa...

Ja. Precis. Man kan hitta på olika saker hur man kan förvara tvättmedeln på en snyggt sätt. T.ex glasburkar med etiketter. Ett tips.

:) Ja, barnen är i en ålder då dom är väldigt nyfkna och vill smaka. :)

Man vet aldrig vad man får av jultomten. :D Kramar