2008-09-04

Fridas Gård



Förra veckan åkte jag förbi Trelleborg och passade på besöka Fridas Gård. Det är en jättemysig butik med mycket fina saker. Jag hittade många saker som hade kunnat få följa med mig hem. Jag hade svårt att bestämma mig. Gick runt flera varv. Men jag köpte det vi behövde hemma. Hängare till kökshanddukar. Lite annat följde med också.

Jag grämer lite över att jag inte kunde prata med butiksägarinnan. Det är så typiskt. Man missar då möjligheten över att få lära känna andra människor. Det är då i såna situationer jag tycker det är inte kul att vara döv. Jag vill kunna småprata och få möjligheten träffa folk.

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vad synd att Terese inte var där! Sånt är ju typiskt.. Fridas gård är en kanonfin nätbutik, hoppas på att kunna besöka den fysiska butiken nån gång också. Fina köp du gjort. kram!

Ulli sa...

Visst finns det mycket fint på Fridas gård! Jag har köpt en hel del från butiken på nätet då jag bor långt frn Trelleborg.Butiken har det där lilla extra för hemmet.

Ha det så gott!
Kram Ulli