2008-09-22

Lite förändringar

Ni ser att jag har gjort lite förändringar. Tagit in lite färg i bloggen. Jag vet inte om det ska bli så varje inlägg. Det tar tid att skriva koderna men speciella inlägg kanske kan bli så här. Testar lite nu bara. :)


♥ Kram

Update: Typsnittet jag har på "kram" ser helt konstig ut på min bärbara dator. Men på min stationära kan jag se typsnittet jag valt. Det ska vara lite som en handskriven stil. Hur ser det ut hos er? Vilka typsnitt är bäst att använda så att det fungerar hos de flestas dator?

Update igen: Nä, nu ger jag upp. Jag hade tydligen det typsnittet installerat i min stationära. Synd för den var så fin. Istället får det bli så här än så länge. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, här ser jag bara vanliga bokstäver. Samma stil som visas här i kommentaren. Kanske behöver du ändra på nåt i bloggen så att texten ska se ut som en handskriven stil? Kram

Anonym sa...

Tidigare på jobbet kunde jag se skillnad med färger och sånt, men det kan jag inte se nu här hemma.
Säger precis som Felicia kanske behöver du ändra nåt?
Kramar