2008-09-22

Gott till fika


Häromdagen var jag och handlade lite. Då fick jag syn på den här söta förpackningen inne på brödavdelningen i hyllan bland alla kakor. Jag kunde inte låta bli att lägga den i korgen. Det vattnades i munnen när jag läste namnet - Emelies Havre & Bärdröm.

Namnet beskriver precis hur kakorna smakar. Jag har inte smakat så goda köpekakor på väldigt länge. Dom var så där lagom sega. Det är tranbär och russin i den. Jättegoda! Jag rekommenderar helt klart kakorna. Ett plus är att det finns recept på den ena sidan av förpackningen. Så att man kan baka själv hemma. Dessutom är dom äggfria. Perfekt!

Kakorna är från Göteborgs Kex. Det finns även Fridas Havre & Himmelrike. Den innehåller nötter och choklad. Jag måste prova den också. :)


♥ Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med lite färg text :) fint. Har sett det hos de flesta bloggar som har färg text.
Ang KRAM, ser jag bara som vanlig text fast större men inget kursivt.
Hoppas du lyckas få den som du vill ha :)
Kakan ser god ut :)
Kram