2008-09-05

Äntligen fredag

Den här veckan var varit lite tungt. Igår fick vi veta något tråkigt. Idag har vi varit på ett möte. Man skuttade inte precis hem efteråt. Men det kändes lättare i själen. Nu kan det bara bli bättre.

Vi var på Nova Lund idag. Jag köpte en par skor som jag ska ha på bröllopet imorgon. Sambon köpte en vinterjacka. Egentid tillsammans hade vi. Wilma sov i vagnen så vi kunde gå runt i lugn och ro en stund. Jag ville nästan shoppa loss men nu när jag studerar så får man tänka till extra noga. Så blir det i ett år för oss. Sen hoppas jag att livet blir lättare då. :)

Imorgon ska vi på bröllop. Jag ser framemot det. Det tråkiga är att Wilma blev sjuk nu ikväll. Hög feber, förkyld och hon är en mycket ledsen tjej. Stackarn. Svärmor ville vara barnvakt ändå. Världens snällaste!

Söndag blir nog en mysdag. Bara vara och umgås hela familjen. Jag funderar på att baka scones så vi kan fika och mysa lite. Förhoppningsvis blir det fint väder så att man kan vara ute lite också.

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

Inga kommentarer: