2008-10-30

Värme


Bild: lånad från Kaminen.

Jag skulle inte tacka nej till en braskamin här hemma. Det är lite kallt här inne. Vi har en urdålig och gammal värmepump och en ny är på gång. Under tiden vi väntar så får vi ta på oss lite extra varma kläder som raggsockar och myskofta. Det är lite mysigt trots allt. Det skulle vara ännu mysigare om man hade en kamin så att man kan sitta bredvid och njuta av värmen från brasan i vinter.

Jag drömmer om en egen braskamin här hemma.

Följ min blogg med bloggkoll

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja!!!! en mysig braskamin skulle jag också vilja ha här *drömmer* mysigt värre att sitta framför en sådan. Ses imorrn! Kram

Anonym sa...

Jaa, säger samma som Felicia.... skulle vilja ha en braskamin här hemma med!!! Hehe. Ha det skoj imorgon! KRAM

cinah sa...

Hej hej! Ville bara säga You´ve got mail...
Kram Carina

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ja det är mysigt att sitta vid brasan :) Mindre kul att bära veden bara... haha.
Kul att du är med och tävlar!
Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Jag vill också zinkhus, men får nog vänta tills nästa lön.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Ja,det är riktigt skönt och mysigt med en kamin:)
VIlken mysig blogg du har , tycker jag:)
Kram Lallis