2008-10-18

Köksprylar

Jag önskar mig många stora saker från jultomten fast jag vet att jag får inte allt jag önskar. Men man kan ju önska sig saker och drömma - det är ju gratis. ;)

Jag önskar mig den här fina köksmaskin från KitchenAid. Den får gärna stå framme i köket - så snygg den är. Och jag skulle nog garanterat baka oftare.



Hos Inreda så har dom kampanjerbjudande nu. Om man köper en köksmaskin då medföljer den stora tillbehörspaketet. Det roliga är att det finns 17 olika färger att välja på. Det är svårt att välja en färg för det fanns många riktigt fina färger. Ett färgklick i hemmet. :)

♥ Kram

4 kommentarer:

Ulli sa...

Jag kan bara instämma! En sådan får gärna finnas i pakethögen till jul. En svart på arbetsbänken.......

Trevlig helg!
Kram Ulli

Ulrika sa...

Härligt med fina köksprylar... Tyvärr kostar de snygga en extra slant, men ibland är det värt detta! :) Kram!

Hem och Lycka sa...

KA:n rekommenderas varmt! Har en i creme som används flitigt härhemma. kram

Anonym sa...

dyr hobby! ;)