2008-10-11

Chokladbiten

Det är gott med en bit choklad till teet eller kaffe. Jag var till chokladbiten igår och köpte hem en liten påse med praliner. Jag smakade två praliner igår och den ena var god. Den andra åkte direkt till soppåsen. Den var inte god. :)



Jag såg att det fanns en påse med chokladflingor till varmchoklad. Nästa gång ska jag prova den. En kopp varm choklad med vispad grädde smakar gudomligt när man har varit ute på vintern. Eller sitta ute en härlig och solig vinterdag och dricka varmchoklad. Då smakar det ljuvligt!

♥ Kram

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Mums, jag som är en chokoholic blir riktigt sugen när jag ser dina praliner... ;-) kram!

Anonym sa...

Yummie, Yummie med choklad! Varmchoklad tycker jag om och ibland med vispgrädde bara det inte är för mycket vispgrädde - lagom är nog bäst för mig :)
Kramar

Anonym sa...

Mums mums.... men det är så olika, en del gott medan andra öhum... men man ska våga smaka sig fram. Ha en skön söndag!!! KRAM

IKT i min vardag sa...

Så gott med praliner! Skicka gärna över dem hit, jag är så chokladsugen! Jag får nog ta och koka en kopp varm choklad nu...blev så sugen :-)

Kram

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara önska dig lycka till i min lilla utlottning.
kram Lotta

Anonym sa...

Hej! Det där såg lockande ut med choklad praliner och tyvärr har jag ingen ärbar choklad hemma men däremot O´boy..Hihi Må så gott! Kramiz

Anonym sa...

De ser goda ut på bilderna, men skenet kan ju bedra :) Själv föredrar jag Marabou mjölkchoklad, finns ingen godare choklad än den *ler* saknar dig,vännen! vi får ta och bestämma på msn när vi kan ses! kraaaam

jennyk sa...

Hm, nu blev jag väldigt sugen på choklad...Kram