2008-10-02

Tiden rusar iväg

Jag skulle kunna säga det här många gånger. Var tar tiden vägen egentligen? Det bara rusar iväg. Nu är vi i oktobermånad. Hjälp! Jag tyckte det var inte längesen det var augusti. Puh!

Det går bra för mig men det är tokmycket att göra. Jag bara pluggar och all tid som finns kvar går till familjen och huset. Det finns inte tid över till annat. Däribland bloggen. Men nu börjar jag hitta en rutin som fungerar för mig. Jag är nu äntligen klar med 3 uppdrag av 5 i den här kursen jag läser nu. Det går faktiskt jättebra. Bättre än vad jag trodde från början. Så det känns roligt och jag är riktigt motiverad. Klassen består av ett härligt gäng tjejer. Alla är så olika men vi fungerar bra ihop. Förhoppningsvis. ;)

Imorgon är det äntligen fredag. Då är jag och sambon barnfria till lördag. Jag ska plugga lite och sen på kvällen ska vi ut och äta god mat med våra vänner. Det ska bli underbart att få vara sig själv utan att behöva tänka på barnen eller annat. Det behöver alla föräldrar då och då.

♥ Kram

Inga kommentarer: