2008-10-27

Zinkhus


Bild: Lånad från Elsas hem.

Nu har de underbara zinkhusen äntligen kommit till Elsas hem. Dom är verkligen underbara men så dyra. Vill gärna ha en stor som ska stå på golvet. Och en liten söt hus att ställa på den lilla fönstret vid trappan och gärna fler att stå i grupp. Zinkhusen från Walther & co är verkligen fina. Det som är bra med dem är att man kan ha dem framme året runt. Vid jul känns dom juligt. Vad jag längtar till julen.

Jag ska kika på dem i veckan hos en butik. Kanske en liten en får följa med mig hem.

Följ min blogg med bloggkoll

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Har faktiskt beställt ett stort till mig, kan inte låta bli.. ;-) För visst är de fina!

Vitt te är jättegott, milt i smaken utan någon besk eftersmak. Makens favorit! kram

Vilda Små Hjärta sa...

Ja, jag kunde inte låta bli köpa den :) Har kollat inne på Elsas Hem. Fiin! Vill också köpa några därifrån :)
Ses snart! KRAM

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Zinkhusen är underbara!
Tack för att du är med i min utlottning :)
Vinnarna kommer avslöjas 31 okt. Lycka till!

Ha en bra dag
Kram Therese