2008-10-18

En till mysig butik


Bilder: Alla är lånad från Country Style.

Jag skulle vilja besöka Country Styles butik. Dom har många fina saker. Butiken ligger inte så långt från Ullared. Om ni har vägarna förbi Ullared då kan ni passa på besöka butiken.

Jag tycker om att gå runt i en butik och njuta av atmosfären. Att få se sakerna in real life. Inte på en bild som det är i nätbutikerna. Det har hänt att jag ser något som är fint på bild men sedan när jag fått se den IRL då är den inte lika fin som på bilden. Och så är det charmen att strossa runt och titta och känna på sakerna.


Nu när det närmar sig julen är det lite extra mysigt då butikerna har julpynt framme och stämningen blir då lite mer extra mysigt att besöka butiker. :)



♥ Kram

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Älskar dessa saker och den butiken, nära ullared, det var synd för jag var nyss där...

Nu finns en ny tävling hos mig
Kram Lotta

Vilda Små Hjärta sa...

Fina saker. Kanske vi kan köra dit när vi ändå är i Ullared? kan prata mer sen om det :)
Kramar