2008-10-14

En mysig butik

För inte så längesen var jag i Lund och promenerade runt. Det var av en slump jag promenerade längs Stora Gråbrödersgatan. Där fick jag syn på en liten och söt butik. Jag gick in i butiken och det fanns så mycket fint där. Jag köpte inget då. Gick runt och tittade lite snabbt. Det fanns saker från bland annat Bloomingville, Kraslinkoff, Green Gate, Kate W, m.fl. Hon säljer även gamla möbler som hon hittat. Jättefina möbler. Det gäller att vara i god tid för annars hinner någon annan köpa möbeln.

För ett par veckor sedan var jag i Lund då gick jag till Hemma hos Emla och tittade runt mer noggrant. Gick därifrån med en liten påse. Det fanns många saker som jag hade gärna velat köpa men det får bli en annan gång. Jag pratade inte med butiksägarinnan då. Jag hade bråttom och hann inte skriva.

Så jag mailade henne istället och bad henne berätta lite om sin butik. Jag fick även några bilder. Så det kommer en inlägg om butiken Hemma hos Emla.

TACK Emelie! :)

♥ Kram

Inga kommentarer: