2008-10-24

Sjukstuga

Det har varit sjukstuga här hemma av och till i 2 veckor nu. Det har inte varit så kul med rinnande näsor och hela köret. Speciellt när lilla tjejen har astma. Sömnlösa nätter. Nu är vi äntligen på bättringsvägen. Jag har fått sova gott en hel natt nu.

Jag har gått på sparlåga och förhoppningsvis piggnar jag till i helgen. Idag har vi varit på mikaelimarknad här. Det var mysigt trots det regnade. Köpte hem raggsockar. Det behövs för jag fryser alltid när det inte är sommar eller varmt ute längre. ;)

I helgen ska jag försöka plugga lite. Jag hoppas också på att hinna baka lite bullar och muffins. Och åka till skogen för jag vill ta hem lite pynt såsom mossa och grankvistar. Vad ska ni göra i helgen?

Trevlig helg önskar jag er alla!

4 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara titta in och önska dig en skön helg. Hoppas att ni snart känner er bättre.
Kram Lotta

Lilla huset på prärien sa...

Usch det är inte roligt när familjen är sjuka om vartannat under lång tid. Det tar flera veckor att återhämta sig från det tycker jag. Blev det mycket mjölk med honung då!? ;)

Jag fick med mig en hel låda till från mormor *ler*

Vilka fantastiskt fina stjärnor du visar!

Kram Jenny

Anonym sa...

Tjingeling! Ja det är ju förkylningstider nu och inte så kul för lillgumman som har astma.. Jag är inte helt frisk ännu men jag njuter av ett glas vitt vin nu och är hemma själv. Sköt om er! Kramiz

♥ Fyra årstider sa...

Gud vad gott med glögg, har druckit ett glas, men det får nog bli lite till.
Kram Lotta