2008-11-02

Helgen

Helgen har varit skön. Vi har mest tagit det lugnt och storstädat i huset inför julen. Det är skönt slippa göra det i december. Nu är alla fönster pustade, alla ytor har dammsugits och våttorkats, dammat överallt och tvättat soff- och fåtöljöverdragen. Det är skönt nu när man har hunnit göra mycket.

Jag har även läst tidningar som jag fått på posten och även köpt på ICA. Jag får mycket inspiration och är väldigt sugen på att julpynta här hemma. Men jag får vänta i ca 4 veckor sen får jag börja pynta inför 1:a advent. Mys!



Vi har även myst en del med filmer och nybakade bullar. Igår var det en riktigt kul kväll för våra vänner kom och försökte skrämma livet ur oss genom att knacka på många fönster dom kunde. Vi bjöd på lite nybakade bullar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag börjar smått sakna adventspynt, det är roligt att pynta upp mörka fönster, det är det jag gillar mest med julen - med alla små lampor!!! Hehe. KRAM