2008-11-18

Bloggpaus

Jag måste ta en bloggpaus nu. Studierna har kommit in i en intensivperiod. Det är mycket i den här nya kursen. Jag börjar bli väldigt stressad. Jag har lågt blodtryck så jag blir yr när jag är stressad och sover dåligt. Jag måste lyssna på kroppen och ta en steg tillbaka ett tag. Vi får se hur länge pausen blir.

På allt det här så har W blivit sjuk igen. Magsjuka den här gången. Det är bara så typsikt. Vi får hoppas på att hon piggnar till snabbt och att vi andra slipper det.

Är det något ni har på hjärtat så maila mig. Adressen hittar ni på spalten bredvid.

På återseende! KRAM

9 kommentarer:

Anonym sa...

Visst förstår jag dig. Studier kommer i första hand och familjen också.
Ser fram emot när du kommer tillbaka och bloggar :)
Hoppas det är bättre med Wilma nu och ni övriga i familjen klarar er undan magsjukan. Skickar en krya-på-dig kramar från Albert
KRAM

Anonym sa...

Hoppas att W är frisk nu igen och att ni andra i familjen inte har drabbats av magsjukan ni med. Ta det så lugnt som du bara kan. Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Jag har också pluugat för ett år sedan kommer ihåg dessa jobbiga perioder. Ta hand om dig.
Kram Lotta

Lilla huset på prärien sa...

Ja studierna måste gå först - de är absolut viktigast! Hoppas att lilla W har repat sig från sin magsjuka... DET är inte kul! Jag hoppas vi klarar oss i år...

Kram Jenny

Anonym sa...

Ja, men du kommer tillbaka när det känns bra igen för dig! Lycka till och ha en bra advent. KRAM

Hem och Lycka sa...

Ajajaj, ta hand om dig så du inte blir dålig - studierna får ju helt klart gå före! kram!

Ulrika sa...

Saknar dina skrivningar... Kram!

Lilla huset på prärien sa...

Ah vad lustigt! :) Då har vi båda två hantverkare hemma denna fredag innan advent *ler* Hoppas vi kan sitta här på söndag då och bara elda på av bara tusan utan att det kostar någonting!

Önskar dig en riktigt härlig helg. /Kram Jenny

A home far away sa...

Hej och jag som precis hittat hit till dig...men jag kan njuta av dina tidigare fina bilder så länge:-

Jag hoppas att du får en fin adventshelg!
Kram Gunilla i Singapore