2009-05-20

Lång helg

Veckan har gått fort. Imorgon är det början på en lång helg. Det ska bli skönt fast jag kommer att jobba och plugga en del. Jag ska självklart umgås med familjen och träffa vänner också.



Idag hände det något jobbigt som fick mig inse att allt kan hända när man minst anar det. Jag trodde aldrig i mina vildaste fantasier att det kunde bli så här. Men det hände. Nu är allt ok men jag sitter här fortfarande med hjärtat i halsen.

Nu ska jag lägga mig i soffan med ett glas rött vin och titta på en film - Fireflies in the Garden. Jag behöver varva ner och ta det lugnt. Imorgon är det en ny dag.

3 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Oj då, det är jobbigt när sådana saker händer. Ja ta det lugnt och varva ner. Jag njuter av din fina pionbukett :).

Kram M

♥ Fyra årstider sa...

Usch det låter jobbigt..hoppas att du tar dig igenom det otäcka.
Kram Lotta
Underbar bild.

Felicia sa...

Det går absolut inte att förutse vad som ska hända i livet, även om man ibland skulle vilja kunna det. Hoppas allt är ok nu! Stor kram!