2009-02-19

Otur

Jag sitter här och är inte så glad nu. Rättare sagt riktigt förbannad. Min dator har raderat min uppgift som jag har suttit och jobbat med så mycket sen igår. Nu är över 4 sidor helt borta. Den ska lämnas in på måndag. Datorn fick en spel. Misstänker virus. Typiskt, vilken otur!

Då är det bäst att ta en paus och andas lite. Återfå nya krafter. Sen får jag jobba extra mycket med uppgiften i helgen så att jag hinner få klar den innan måndag. Som man brukar säga - det ordnar sig.

Otur är min nya mellannamn. ;)



En kruka med vita pärlhyacinter.

4 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Fy jag lider med dig..jag vet att när jag pluggade hände liknande då kunde vi hitta dokumentet genom att trixa med uppdatering.
Kram Lotta

Anonym sa...

Nej vad tråkigt att höra! Tekniken kan man inte alltid lita på men det är praktiskt! Det är bara rulla upp skjortarmarna och börjar på nytt och kämpa hårt!.. Kramiz

Unknown sa...

Aj då. Hänt frugan hon med men dataexpert som jag är lyckas jag alltid trolla fram den ;)

Hojta till bara nästa gång. Jag finns runt hörnet :)

Hem och Lycka sa...

Nää, fy vad trist! Jag hade varit helförbannad..

Grattis till era fem år! kram