2009-02-17

Klantmaja

Det har varit en härlig helg med mycket solsken. Alla hjärtans dag var mysig. Jag fick en symaskin. Här ska det sys. Har några idéer men vi får se när jag hinner. Sedan fick jag av sambon en weekendresa till vår huvudstad en helg. Vi ska då vara barnfria. Vad jag längtar. Några veckor tills vi reser bort över helgen.

Jag måste vara en riktigt klantmaja för jag skickade några alla hjärtans dagskort till några vänner i Skåne, Stockholm och Norrland. Men dom kom aldrig fram. Jag tyckte det var konstigt men efter jag hade funderat länge så kom jag på det ikväll. Jag hade glömt sätta på frimärke. Suck. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi, lätt glömma bort frimärken :) en gång glömde jag också sätta frimärken på ett julkort - tack o lov var det bara ett kort inte 20 st haha. :)
Ses vi på lördag? Kramar

♥ Fyra årstider sa...

Det skulle kunnat vara jag med..är så disträ..
Kram Lotta

Anonym sa...

Klantis där.... haha... men lätt att det händer.... skoj att ni ska åka bort på weekend. Mysigt. KRAM

Anonym sa...

Älskade jenny, vare sig du är klantmaja men älskar duig ändå, vännen. KRAMpuss