2009-02-09

Oinbjuden

När man trodde att allt var över så kommer det något annat. Lillan har varit sjuk i över en vecka. Först trodde läkarna att det var lunginflammation. Men det var astman som spökade. Det var riktigt jobbigt för W. Nu efter många dagar äter hon igen och busar för fullt som vanligt.

Idag kom L hem och då klagade hon över öronen. Det kan vara öroninflammation. Så imorgon blir det nog ett besök till vårdcentralen. Så är det när man har barn. Sjukdomar är en del av föräldraskapet.

Sedan hoppas jag på att oinbjudna bakterier håller sig undan ett tag. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!

Bakterier är SKITjobbig... men de är ändå bra att finns men ÄNDÅ skitjobbigt.. de kan kommer vid fel tid och tillfälligt! hihihi...
Håll tummarna att bakterier håller sig undan tills barnen blir riktig friska.
"stick med er, bakterier!" *se sig omkring* "Nåja... nu måste jag duscha.. hehe!"

KRAMAR på er fyra! Saknar er väldig mycket MEN snart får jag träffa er! ;);)

Anonym sa...

Hej! Jisses, men så är det med barn men även vuxna för jag tycker att det är många som har magsjuka här.. Jag har inte blivit drabbat, men peppar peppar ta i trä! :) Hoppas att allt ska gå bra för Nea! Kram till er