2009-02-23

Leila

Leilas bok - a piece of cake - är en favorit när jag ska baka. Speciellt Leilas sega kladdkaka. Riktigt gott!


Bild: Lånad från Leila Lindholms hemsida.

Sedan har jag också köpt Leilas guldkant på vardagen och Leilas middagstips. Dock har jag inte hunnit prova någon av recepten men majssoppa och valnötspasta verkar vara gott. Dem ska jag prova snart.


Bild: Lånad från Leila Lindholms hemsida.

Leila har matlagningsprogram hos TV4 plus. Länge har jag inte kunnat se dem men till nyligen då dom visade Leilas jul. Dom hade börjat texta den. Jag blev jätteglad och följde den så ofta jag kunde.


Bild: Bonnier tidskrifter

I mars kommer det ut en ny tidning. Leilas Country Living. Jag kommer att vara en av dem som köper den första numret. Är så nyfiken. Jag hoppas på att den är bra. :)

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Är också en fan av Leila och ska absolut inte missa tidningen!

kram

Anonym sa...

Åh det vattnas på munnen här hos mig haha :) kladdkakan ser riktig god ut :)
Kramar

♥ Fyra årstider sa...

Det är min favorit också.
Kram Lotta

Marits vita skrin sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig.
Vad glad jag blir.

Ja, den där Lelia hon kan hon. Den tidnongen kommer jag att kasta mg över i hyllan på Ica.

Kram kram

Anonym sa...

Köpte boken till syrran i julklapp.... tror det är riktiga goda grejor i boken... smarrigt... hehe. KRAM

Anonym sa...

Du får bjuda mig på fika snart ;) så att man får smaka lite av Leilas bakverk som är gjorda av dig ;) Kramen