2009-02-18

5 år

Idag firar jag och sambon 5 år tillsammans. Det är svårt att förstå att det har gått F E M år sen det blev vi två. Idag har vi firat lite med god middag och lite champagne. Ikväll blir det lite frukter med chokladfondue.



Johan. Vi har kämpat tillsammans i motgångar och gläds tillsammans i medgångar. Som alla förhållanden så går det upp och ner ibland. Kärleken har vuxit och är starkare för varje år som går. Jag ser framemot alla kommande år tillsammans med dig. Jag kan se oss tillsammans om 30 år. Du gör att jag vill bli bättre och utvecklas som person. Du gör mig lycklig. Du är min. Jag är din. Vi två - för alltid. Jag älskar dig!

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vad fint skrivet. Lycka till i livet.

Min topping är av philadelfiaost och gul karamellfärd precis som du trodde.
Kram Lotta

Anonym sa...

Grattis till er 5 årsdag :) otroligt vad tiden går fort. KRAMAR från oss