2010-05-30

Morsdag


Imorse uppvaktades jag av mina älsklingar på en riktigt god frukost á la hotellfrukost. Det var gott och mysigt att sitta hela familjen och äta en långfrukost med tända ljus. Fick även vita rosor och söta teckningar. Sen gick jag ut och tog en riktig långpromenad. En riktig toppenstart av dagen. *love*



Vi for sedan ut på en utflykt och det blev lite spännande i början. Man kan aldrig lita på GPS:en. Det avslutades med en riktigt, riktigt gott fika på ett urmysigt café. Den gigantiska kräftstjärtsmörgåsen och citron&marängpajen var syndigt gott. Det blir absolut fler besök hos caféet i sommar.

Grattis till er mammorna på morsdagen..


P.S Klicka på ordet café, där har jag länkat till caféets hemsida. ;) Det syns när ett ord har fått ljusblå färg. Då finns det länk till hemsidan. D.S



5 kommentarer:

Tjohalia sa...

Åh, en mysig morsdag! Jag fick teckningar och små söta pysselsaker som Cornelia gjort, och ett kort av Dominic där han skrev själv: Mamma, jag elsker deg.
Sött!
Jag åkte ju hem från Skellefteå och Roger var i Stockholm så frukost på sängen blev inget i år.
:-)
Den där kräftstjärtsmörgås ser verkligen god ut!
Även marängen. mumsifiliabba!

Felicia sa...

Men vilken mysig start på dagen du fick :) Jag blev även uppvaktad av mina underbara ögonstenar, de gav mig en ny bok som jag aldrig hört talas om tidigare. Den verkar väldigt spännande och så fick jag flera teckningar, de är så söta de små liven :)

Det är verkligen en gåva att ha barn även om det ibland innebär duster som heter duga ;)

Stor kram!

Elin sa...

Åh vilken härlig dag du fick! Vilket cafe fikade ni på? Det ser så gott ut så att man vill besöka cafeet! ;-) Kramar

Madde sa...

Jättefin morsdag du fick :) Kram

Malin sa...

Mumma.. är också nyfiken som Elin skrev var är cafet??? :-) ha det gott o kram