2010-05-27

Effektivitet




Snart är det sista helgen i maj. Sen är det juni då är det sommar. Jag hoppas på att solen tittar fram lite oftare än vad det har gjort hittills men jag är ändå glad över det lilla vi fått. Bättre än ingenting. Jag ser framemot imorgon för jag och en vän ska äta god grekisk mat och se på SATC 2 på bio. Jag längtar. Det ska bli kul. Sen är helgen fylld med en massa aktiviteter som bl.a föräldraträffen och morsdagen. Me like!

Idag har jag varit riktigt effektiv och hunnit med en massa på ca 3 timmar. Kört ända till Malmö för att handla lite på IKEA, Stadium och sedan ett snabbis på Mobila och till sist hem. Brukar inte vara så här snabb men ska man jobba ikväll så måste man vara riktigt effektiv och använda tiden väl. :)

Äntligen har jag hittat ett par joggingskor. Jajamen, jag ska inte jogga utan promenera i dem. Men har haft tankar på att jag ska prova börja jogga därför köpte jag dessa. Ska nog först testa på löpbandet i gymmet innan jag gör det ute. För att se hur det går. Det är evigheter sen jag joggade eller sprang. Undra hur det kommer gå, kanske storknar jag efter några meter eller så flyger jag fram. Spännande med en utmaning.

Jag längtar även efter mitt paket. Har beställt hem några pockets då jag inte kunde motstå erbjudandet 4 för 99 kr. Nu har jag något att läsa i sommar. Kanske är jag lite för orealistisk med tanke på planeringen kring bröllopet och jag inte hinner läsa. Men jag måste ha böcker hemma. Har till och med alltid en bok i min väska. Klarar inte gå nånstans utan. Jag måste vara ett bokoman. ;)

4 kommentarer:

Madde sa...

Hej! Så du har köpt joggingskor! Jag har köpt springskor men jag går i dem inte springer... Jättesköna och perfekt för mig men priset gjorde att jag nästan dog! 1595 spänn. Ja, du är tokig i böcker och tror nog att du hinner läsa dem innan bröllopet för du kan behöva andra tankar oxå ;) Kramiz

Felicia sa...

Jag ser också fram emot vår lilla tjejkväll imorgon. Förhoppningsvis är SATC2 lika bra som ettan.

Vart beställde du 4 pocket för 99 kr?

Kramen!

Malin P sa...

Ja :) har samma fråga som Felicia, var köpte du böckerna? Jag är också en bokoman eller ska vi säga bokokvinna... haha. Trevlig helg!

Livets njutning sa...

Madde: Jaa, riktigt bra skor är dyra men värd pengarna tycker jag.. Att komma på andra tankar kan jag behöva.. Hihihi! ;)

Felicia & Malin: Bokus.... Brukar köpa därifrån ibland. Kolla om dom har fortfarande kvar erbjudandet..

KRAM