2010-05-23

Lycka



Idag måste det vara min turdag. Jag vann tävlingen [se förra inlägget] och jag fyndade två fina äppellådor hos blomaffären idag. Jag fick syn på dem och frågade om dom var till salu. Dom sa att dom var sönder och att det var ok jag fick dem. Jag har sett dessa på bl.a blocket och dom kostade några hundralappar per styck. Jag köpte dem riktigt riktigt billigt och dom var inte alls sönder. Blev jätteglad över fyndet som både tillsammans kostade under hundralappen.

Det måste vara en syn att få se mig kånka hem med två trälådor och två påsar. Jag var ute och promenerade före fyndet. Haha. :)


4 kommentarer:

Tjohalia sa...

Ja, verkligen fynd! Självklart är du glad!! Jag tycker de är jättefina!
Stor kraam

Madde sa...

Nä men vad kul att du gjorde ett fynd och nu kommer du att fixa dem! :) Kramiz

Felicia sa...

Härligt att du fick dem så billigt, sånt gillar jag ;) Du får berätta sen vad du tänker använda dessa lådor till.

Grattis till att du vann tävlingen, du får ta bild sen när du väl har bestämt dig för hur det ska se ut och fått hem priset.

Kram!

Anonym sa...

AnnaS sa; Du är en riktig turgumma som vunnit hur många tävlingar som helst! Jätteskoj!!! Fiina lådor och jag är oxå nyfiken som felicia, vad du kommer att använda dessa till.. Kram!