2010-05-23

Happy happy

Jag är såå glad idag. Jag har fått sova en HEL natt i två nätter nu. Det är flera, flera månader sen jag gjorde det. Hade en superkul kväll igår på en 30 årsfest med god mat och härliga människor. Idag ska jag på ett dop så det blir en mysig stund idag med.

ÄNNU gladare är jag också för att jag upptäckte att jag VANN en tävling som Simplicity hade ordnat. Brukar inte vara med så många tävlingar utan det går i perioder. Denna tävling kände jag att jag bara måste prova för vi har ju inte ens en fasadsiffra sen vi målade om garaget ifjol. Super skoj och äntligen får vi nu en fasadsiffra.

Nu funderar vi på hur den ska se ut, om det ska bara vara en siffra eller text? Jag har nu på morgonen och kollat på inspirationsbilder. Hu va svårt det är. Ska det vara bara en 5 eller ska vi slå till bokstäverna F E M?
Vilka bekymmer jag har nu på morgonen. Haha!


1 kommentar:

Madde sa...

Hej! Ja det var en bra fråga om du ska ta siffra 5 eller F E M? Skönt att du har fått sova ut i 2 nätter, det behöver man... Nu ikväll har jag gått 5 km tillsammans med Carin och ska nu duscha och sen sova :) Kramiz