2010-02-24

Guldvärda

Det händer ofta att jag slinker in i olika webbutiker och drömmer mig bort. Det är inte ofta jag köper saker. Men när det händer så köper jag oftast det som jag tycker mycket om. Jag byter gärna ut saker hemma. Jag försöker ofta tänka en in och en ut. Tack o lov så går våra porslin sönder ibland så att jag kan köpa hem nya. *skratt*

Ofta händer det att jag verkligen vill ha något men köper det inte. Kanske är det min magkänsla som säger att jag ska vänta.

Det finns jättemånga webbutiker ute på internet. I olika stilar. Ni som läser min blogg vet att jag är svag för det lantliga stilen. Och älskar vitt. Sedan öser jag gärna på färgklickar här och där vid humör och årstid. Sedan är det webbutikens service som är väldigt viktig. Jag har tyvärr stött på en del som ger dålig service. Svarar knappt på mail och betalar inte tillbaka hela beloppet. Dessa rötäggar är inte värda att nämnas här.

Men det finns guldvärda webbutiker som jag kommer nämna här. Snabb leverans, mycket god service, svarar på mail snabbt och superfina saker som kommer fram välpaketerad och hel. C´est la vie Home och Julias vita drömmar är en av dem.

Jag älskar att gå in i Julias webbutik och titta på bilderna som är väldigt vacker arrangerad. Bilderna på varorna betyder mycket. Dålig tagna bilder och oinspirerade bilder gör att man blir inte sugen på att handla. Det finns inte såna bilder hos Julias vita drömmar. Bara otroligt vackra och inspirerande bilder. Titta och njut!






Bilder: Lånad med tillstånd av Julia.

Besök gärna hennes webbutik. Och hon har en gårdsbutik också. Besök också Julias blogg.



Inga kommentarer: