2010-03-03

Äntligen

har våren kommit. Nu är det mars. Idag var det en härlig dag. Solen sken hela dagen och gick ner runt vid 6 på kvällen. Snön har sjunkit rejält nu och det dyker upp barmark här och där. Asfalten syns och det är torrt på vägarna. Man blir så glad över saker som att man kan se asfalt. Det är ett vårtecken. Förhoppningsvis får vi fler soliga dagar.



Jag har inte kunnat vara ute och njuta av vädret. Är ganska krasslig nu. Förkyld, ont i halsen och en dundrande huvudvärk. Jag blev dålig snabbt på kvällen. Har haft känningar att något var på gång i en par dagar och nu kom det. Ikväll och imorgon blir det soffläge för hela slanten. Tur att den här veckan är det säsongsstart av några serier. :)



3 kommentarer:

Tjohalia sa...

ASFALT?! Å, vill också se det nu.. ja, det är skönt för er, med tanke på lilltösens astma. Skickar en stor kram!

Malin sa...

Krya på dig också säger jag... tack för ditt krya på kommentar i min blogg innan. Jag börjar äntligen bli bättre... inget kul att bli däckad. Jag har varit sjuk i över en vecka... ovanligt för att vara mig. Nåja, vila dig nu och kram

Madde sa...

Härligt att ni har vår... Idag sken solen riktigt bra så det droppade en massa ifrån istapparna... Längtar verkligen efter VÅREN!!!...Kramiz