2010-03-16

Semester


Nu har jag varit borta från bloggen igen. Men det finns en bra anledning till detta. Vi har varit i Lindvallen, Sälen i en underbar vecka. Det har varit härligt och solen har varit framme nästan alla dagar vi var där. Semestern har varit som en balsam för själen. Åka nerför backarna när himlen är blå och solen skiner. Njuta av dagarna och bara vara. Umgås med familjen, mina och sambons föräldrar samt syskon med familjer var också med. Det har varit skönt att få åka bort från vardagen. Det har känts lite tungt på sistone.



När vi kom hem så kunde man se hur mycket snön hade smält. Underbart! Våren är här. Solen har varit framme sen vi kom hem. Det är så härligt när det är ljust ute. Snart är det påsk och även snart dags för sommartid. Jag ser framemot påsken för det betyder att sommaren är riktigt nära. Härligt! :)


3 kommentarer:

Tjohalia sa...

Å, det ser vara en härlig backe att åka slalom i.
Visst är det skönt att komma ut, och även att komma hem! hi.
Kram..

Felicia sa...

Vilka ljuvliga bilder! Det är alltid skönt att åka bort ett tag, när man kommer hem igen uppskattar man vardagen lite mer. Jag längtar också efter påsk, få införa lite färgglada påskpynt i hemmet. Sommaren närmar sig med stormsteg, liksom er stora dag. Åh vad jag längtar! KRAM

Madde sa...

Det ser härligt ute dem bilderna och jag var nyss i Björnriket och backarna var fina trots att jag inte åkte slalom ;) Men bara att byta miljö känns så bra och sen komma hem och se att det har smält bort lite snö :) Jag längtar till SOMMAR men tyvärr bli jag inte ledig så mkt som jag vill ha.... Kramiz