2010-02-08

Myshumla


Suddig och söt, mysiga snackkvällar med bästa vännen. Hemma bäst, gosigt, mjukt och skönt att krypa ner i soffhörnan. Naturligt, mjukt och ombonat där inget stör. Möbler som omsluter dig. Hemma hos dig är det hemvant, hemtrevligt och lagom inbott. Du älskar naturfärger och milda toner. Gärna organiska mönster på tapeter och tyger. Färg, tapet och golv med skön struktur gillar du också. Möblerna och inredningen är inte så genomtänkt. Du har helt enkelt valt det du tycker om och det du tycker om har fått stanna. Som kära gamla vänner. Mys är bäst!



Du är också lite:

1. Rosamolnare
2. Shabby chic
3. Avskalare





Jag hittade testet hos en annan bloggerska och blev nyfiken. Resultatet känns rätt. Det är jag. En myshumla. Jag trivs allra bäst där jag känner mig hemma. I mitt hem, sommarstugan eller med min familj var vi än är.
Stilen känns rätt också. Det är en blandning av lantligt, shabby chic, modern och jag plockar det som känns rätt i vårt hem. En salig blandning - hoppas jag. :) Vill du också testa så kan du göra testet här.


5 kommentarer:

Malin sa...

Hittat hit igen!! Gjorde testet... det blev också myshumla och lite:
1. Shabby chic 2. Soffpotatis
3. Pryloman ..... soffpotatis och prylgalen... öhhh.. ok. Jo, hörde ni ska gifta er till sensommaren. Jätterolig nyhet och vi önskar er all lycka till! Kram

Ulrika sa...

Halåå.. Testade.. Haha. Resultatet säger att jag är Indiana Jones, att jag hellre är ute på äventyr och att mitt hem kommer i andra hand. Men samtidigt vill jag också mitt hem ska se ok ut för jag är hemma ibland... Mina möbler är bekväma och praktiska.. :-)

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Vad roligt!
Jag måste också testa. :)

KRAM

Madde sa...

Åh det ser så fint ut och jag kanske måste prova det där vad jag är för typ..Hi.... Kramiz

linba sa...

grattis på din födelsedagen :) kram från oss 4