2009-10-30

Allhelgonahelg

Nu har jag tänt en massa ljus och några extra ljus för dem som jag tänker extra mer på. Min kusin A , mormor, morfar, farmor och farfar som sitter där uppe och tittar ner på oss. Idag är det allhelgona, eller Halloween. Vi har inte gjort en stor sak av Halloween. Vi har bara skurit ut lyktor av två pumpor och ställt dem på trappan ute. Sedan har jag och lilltjejen haft en myskväll med lite gottis, bara vi två. Mysigt!

Det har varit sköna dagar igår och idag. Solen tittade fram lite och vädret var som en härlig höstdag. Tog en skön promenad idag med lillsnäckan. Det var skönt. Nu har jag riktigt ont i armen efter vaccinet mot den nya influensan. Först kändes det ingenting efteråt. Nu ikväll värker hela armen och jag känner mig matt och trött. Hoppas att det stannar här och går över till imorgon.

Önskar er alla en trevlig helg. :)







P.S Vill tipsa er om en tävling... :)

Jag är med och tävlar hos Elin – Ett hus till oss, om en valfri väggdekor hos Unik Dekor. Ta chansen och tävla du med!



2 kommentarer:

Rester till middag sa...

Kul med en till livsnjutarblogg.
Jag tycker att det är viktigt att hitta de små guldkornen i vardagen och tar alla tillfällen i akt att få njuta. Av stort och smått.

malin sa...

Glad halloween... skönt med helg nu och ha det bra. Jag har inte gjort något till Halloween, men ska på en sådan fest. Har nu målat naglarna svarta :) ja hoppas det går över med vaccinationens effekter, jag ska också göra det men frågan är när bara... kram