2009-01-01

Russinnet


Bild: Privat

Jag köpte lite kläder på rea till W hos Russinnet. Kläderna kommer från Nanoou som är ett dansk klädmärke. Deras kläder tillverkas av organisk bomull. Legginsen är väldigt sköna och mjuka. Dom sitter löst, inte tighta som det brukar vara från stora klädkedjorna. Både tröjan och klänningen som jag också köpte sitter bra. Det var ett riktigt bra köp. Jag är supernöjd. Även med Russinnet. En väldigt bra webshop med mycket fina saker och ett stort plus är deras snabba leverans.



2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning till er :)
Tack för tipset, fina kläder du köpt till Wilma :)
jag är också imponerad av deras snabba leverans.
Kram :)

White Season sa...

Å vilka härliga färger och roliga mönster... jag är så trött på alla killkläder, men ibland ploppar det upp lite roliga retrofärger även för dem. Russinet har ju en del som sagt...
Du frågade om våra väggar, det är råspånt och vad det är för trä, ohyvlad furu som legat på tork i flera veckor, 3 spåriga baktill för att de ska ligga rätt på plats... färg är jag osäker på, ska kolla en gång till med gubben :-)
Hör av dig om det är något mer, många kramar och god fortsättning, Malin