2009-01-29

Lekstuga

Idag satt jag och sambon och pratade om våra drömmar. Just nu önksar vi oss en lekstuga till barnen. Det skulle vara riktigt underbart för barnen att få ha en alldeles egen lekstuga med en minikök, myshörna, plats för stolar och bord. En liten terass måste finnas med också. Vi inspireras mycket av Vita villa vila´s lekstuga. Den är så fin.

Jag hoppas på att vi kan lyckas få ihop till en lekstuga den här sommaren. Jag sitter och kollar på olika nätbutiker och planerar. Jag har redan hittat jättemånga saker som skulle bli perfekt till lekstugan.

Jag söker också efter inspirationsbilder. Har ni tips eller egna bilder så hör av er. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, lustigt för jag och magnus pratade lite idag om lekstugan till albert och så skriver du om det haha.
Det skulle vara jättefint och kul för tjejerna att ha ett liten söt lekstuga där de kan leka för sig själv. Ni har ju en stor trädgård och gott om plats. Kör på det :) Kramar ses på lördag!

♥ Fyra årstider sa...

en lekstuga är toppen..finns på vår tomt, men inte så fin inomhus. Barnen tar in jord, blommor och allt möjligt så det är omöjligt att hålla snyggt där inne, men de ska ha den för att leka och det gör de massor.
Kam Lotta