2008-06-12

Välkommen till min nya blogg

Jag har länge velat ordna en ny blogg eftersom jag stör mig lite på gamla bloggens adress. Jag är ju inte gravid längre. Jag har ju fått min prinsessa. Bloggen blev till för att jag behövde ventilera mina tankar och självklart för att dokumentera graviditeten och W:s första år.

Sedan blev bloggen till något annat än vad det var tänkt från början. Tanken på en ny blogg har fått mogna ett tag. Nu är jag redo för att lämna den gamla och börja om från början på en ny blogg. Den gamla finns självklart kvar för mig. Jag ska komma tillbaka och läsa inläggen för att minnas. En nostalgisk resa liksom. :)

Här kommer jag att skriva om allt som jag känner för att skriva. Om allt mellan himmel och jord. Hoppas att ni kommer att trivas här och ni är varmt välkommen till min nya blogg!

Inga kommentarer: