2008-06-24

Tips

Om ni är i trakten runt Örebro så måste ni besöka några butiker. Dom har jättefina saker och man kan hitta något fint hos dem. Jag har inte besökt dem än men jag kommer att besöka butikerna nån gång när vi åker till Örebro.

- Lilla Ugglebo är en liten mysig butik på landet utanför Örebro. Av det jag sett på butiksägarinnans blogg så har hon mycket fina saker i sin butik.

- Country House är en fantastisk fin butik som ligger i Västerås. Inte långt från Örebro. Nästan allt i butiken är i vitt.

- Min skattkammare är också en liten butik på landet. En mysig butik med hantverk och konst. Butiksägarinnan tillverkar en del fina saker. Helt klart värt att besöka. Läs även hennes blogg - Min skattkammare.

- CE Inne.Ute är en butik i Örebro som ni måste besöka. Ligger på stallbacken i Gamla stan. Förut var det en annan butik där som jag älskade. Jag gick dit ofta. Sen försvann butiken och jag flyttade från Örebro. Sist jag var i Örebro så gick jag till stallbacken och upptäckte den här butiken. En ny favorit. Jättefina saker från bl.a Bruka design, Lexington och mycket mer.

En sak som är säkert är att man får massor med inspiration och idéer av att besöka inredningsbutiker. :)

Inga kommentarer: